måndag 2 juli 2012

Andra juli...

Är så less på det ovissa vädret, vet att det inte hjälper att gnälla men jag vill sola och bada...
Är så vit om benen att jag ser ut som jag har nylonstrumpor under shortsen. Ni vet, såna där gräsliga beige tantstrumpor...Usch och blä för det här!

Ja vad gör man då när det är dåligt väder?! Städar, påbörjar att sy en gardin, tvättar men skiter i att hänga ut den eftersom regnet hänger i luften all day...och när det är sommar ska jag torka tvätten ute. That's it! Letar efter saker att köpa...
Hittar dessa och avlider en smula.
Sjukt...javisst...det är ju en tygkasse...men inte vilken TYGKASSE som helst. Nej det är en tygkasse som ropar på mig...och då är det min plikt att adoptera den! Men de är så många...hur ska jag någonsin kunna välja?!



2 kommentarer:

  1. Å så fin kasse! Jag behöver med en!

    Håller med dig om vädret och tvätten. What the fuck. Är det så svårt att skina lite och värma upp oss?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de är häftiga!:)
      Man kan ju tycka det, att den kan skina lite men idag lyckades pressa igenom lite mellan molnen iaf!:)

      Radera