onsdag 6 juni 2012

Nationaldagen firades på A6

Är tomt och ganska tyst här hemma nu. Lilla D följe med mamma och pappa till Strömstad. Jag tog med mig storan, min kusse och lilla mormor och åkte till A6. Kan säga att det var ett impulsdrag och vid närmare eftertanke borde jag fattat att vi inte var ensamma...snarare tvärtom! Kändes som alla var där. Jag och W var ute efter klänning till skolavslutningen. HM har många fina men Jisses vad mkt folk till provrummen. Vi köade och väl inne var jag allt annat än tålmodig.
Hade med säkert tio plagg och varmt och trångt var det! Slutade med att vi inte köpte ett dugg! Gav upp helt enkelt!:)

Ikväll har vi grillat lite och sen ätit färska jordgubbar med grädde. Mumma! Köpte laktosfri vispgrädde då den är lite sötma i. Hur gott som helst.

LCHF funkar bra och allt sötsug är borta:) fika och godis lockar inte längre och det är så skönt!

Kom i mina jeans som varit ett av målen så det känns jättebra:)

Hur skönt var det inte med ledig dag idag?! Helt underbart tycker vi!:)

2 kommentarer:

  1. Så det var du som susade förbi! :-) Jag trodde väl det :-)
    Vi hittade vad vi skulle. Jobbigt när det är mkt folk. Ni får väl gå ner på Hm är, antar att det inte är lika mkt folk ;-)
    Kul att du kommit i dina jeans igen. Då blir man glad och peppad :-)

    SvaraRadera
  2. Nämen, vad gjorde alla människor på A6 en sån fin dag som det ändå blev? Trodde alla var ute i trädgården och påtade och hade fika på en picknickfilt....*skratt*
    Det är faktiskt väldigt trist då det är mkt folk och köer. Jag har blivit väldigt allergisk mot sånt - har nog med åldern att göra ;-)
    Grattis till dina klädinsatser! Inte sugen på godis och fika? Det skulle vara något för ett sockerberoende fikamonster :-) :-)

    SvaraRadera