fredag 29 juni 2012

Snabbvisit

Vi fick ett ryck ( eller jag mest ) och åkte in till det blågula varuhuset. Vi kom dit vid sju och visste vad vi skulle ha, så kvart i åtta var vi ute igen!:) Så skönt att slippa allt folk, men trots den sena tiden var det ändå ganska mycket kö.

Det blev bland annat lite tyg och ett spegelskåp till badrummet, det finns på tok för lite förvaring där och det kan man ju aldrig få för mycket av.

Vädret har ju inte varit det bästa idag
( som vanligt ) så ikväll tände vi ljus, jag fick lite höstkänsla nästan...

Lilla D är fortfarande uppe och det är så skönt med sommarlov. Att få vara uppe lite längre och sova tills man vaknar på morgonen och äta en god frukost i lugn och ro. Det är lyx!:)

Lördag imorgon, får se vad den har att erbjuda! Vi får se vad vi känner för!:)

Kramar till er <3


3 kommentarer:

  1. Det tog ett tag innan poletten ramlade ner då jag läste ditt inlägg...för jag menar hur kan man åka till det blå-gula varuhuset Gekås och vara klar på 45 minuter??? Nej då hade något verkligen varit på tok...nu är jag dock med ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nej det hade varit en omöjlighet ;)
      Kram

      Radera
  2. Du har det alltid så pyssligt och fint. Mysigt med ljus även om man inte borde behöva ha det nu.

    SvaraRadera