lördag 27 oktober 2012

Längesen

Oj vad länge sedan jag var här! Har nästan glömt bort att jag har en blogg...

Veckorna går och det har blivit dags för höstlov! Detta är uppskattat då jag för det mesta går omkring och känner mig som en zombie.

Vi har firat lilla W som blivit tio år, minns som det var igår vi kom hem från BB med ett litet knyte:) det året var det mycket snö den 16 oktober kommer jag ihåg.

Lilla D har äntligen fått börja på som efterlängtade Bamsrgympa och ni skulle sett hennes min när hon fick reda på att Bamse och lille skutt inte skulle vara där...besvikelse är rätta ordet.

Det har hunnit bli lite snö, och det är alltid lika mysigt när man ser de första snöflingorna sakta singla ner.

Ja just det, löshåret är borta och katten är kvar:) ska sätta nytt hår redan på tisdag, har blivit beroende redan:/




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar