tisdag 24 april 2012

Sol sol sol!!!!!

Vilket underbart väder det blev ute, nio grader varmt och solsken!

Barnen är ute och städar lekstugan...det gör de ofta. River ut allt och dammar men sen brukar orken ta slut :)

Mamman i huset sitter med beslutsångest då det damp ner ett mail från Ellos om 50% på en valfri vara...detta är bra erbjudande och jag brukar ta tillfället i akt och beställa något.

Hade tankar på ett par löparskor eftersom jag tänkte försöka mig på detta motionssätt...
(notera försöka) men kanske dumt att inte prova ut skorna först...




Converse är ju inte heller fel, men då är frågan? Höga, låga turkosa,vita and so on...

Usch vad jobbigt! Egentligen behöver jag inte några skor heller eftersom jag har femtielva par ungefär...så jag har kommit fram till slutsatsen att jag är en shoeholic light....

But what the hell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar