måndag 17 september 2012

21:58

Sitter just nu i soffan framför CSI, ska precis gå och lägga mig och som vanligt får jag massa idéer just då. Det brukar vara på just kvällen som jag har mest energi.

Idag var det dags att gå till jobbet igen efter en vecka hemma. Det började lite lugnt med studiedag för både skola och fritids.

Nu känns det verkligen att hösten är här och undra hur lång tid det tar innan snön kommer? Jag tycker om hösten om det får vara fina dagar med sol och hög klar luft! Naturen blir så vacker.
Förra veckan hade vi besök av småfåglar, både blåmes, talgoxe och nötväcka. Tyvärr hade jag ingen fågelmat och affärerna hade inte fått in det än...
Vi slängde ihop lite egen blandning med linfrö, solrosfrön, kokos och torkat äpple m.m.

Måste passa på att göra reklam för en ny inredningsbutik som öppnar i helgen; Grafitgrå heter den och kommer ligga i en gammal lokal i Kaxholmen. Kolla in bloggen grafitgra.blogspot.com för inspiration! Skulle lätt kunna köpa allt där!

För några dagar sedan hittade jag en fint sliten stubbe på lilla D's förskola, fröknarna trodde nog jag var tokig när jag sprang runt som en panikslagen höna för att få lov att ta hem den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar