söndag 23 september 2012

Promenad och trasiga vasar

Idag på förmiddagen var det härligt väder ute och till och med så tittade solen fram emellanåt. Köpte nya lakan igår som jag tvättade och hängde ut, dock var de nästan lika fuktiga när jag tog in dem efter ett par timmar. Det är en annan luft nu. Friskare på något sätt.

Jag tog med mig barnen på promenad och gick ner till mormor och morfar för lite elvakaffe. Min fina morfar som är dålig har bara fått komma hem på permission över helgen och ska tillbaka in till sjukhuset igen imorgon. Hoppas så att han piggar på sig. Min fina lilla morfar.

M satte upp ett älghorn igår, tyvärr åkte det ner idag och slog sönder en stor fin vas och min ljusstake från Paradisverkstaden. Nu sitter det uppe igen och håller tummarna att det sitter kvar.

Måndag imorgon igen, förstår inte hur fort helgen går. Man hinner inte med.

Kramar






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar