onsdag 12 september 2012

Sickdays

Vilket härligt väder det är ute nu, tyvärr kan jag inte vara ute och njuta av det eftersom jag är hemma från jobbet.
Efter Göteborg fick jag headache from hell och ont i hela ansiktet.

I måndags var jag uppe på VC och fick penicillin för Bihåleinflammation. Har varit så trött och håglös länge...so that was that liksom.

När man går hemma hela dagarna får man massa idéer, har passat på att fixa lite i köket, istället för pasteller är det nu svartvitt.

Jag är nöjd och det kändes lite mer höstaktigt och mysigt.

2 kommentarer:

  1. WOW vilka snygga bilder. Fint du har det!
    Tråkigt att du inte är pigg. Krya på dig, så du snart kan njuta av solen - luften är sååå skön nu på hösten :-)

    SvaraRadera
  2. Hihi du känner väl igen ett par grejer va?!;)
    Ja tack, luften är helt underbar :)
    Kram

    SvaraRadera