torsdag 6 september 2012

Äntligen långt hår!

Burr vad kallt det är! Skönt att solen visar sig en stund på dagen och värmer lite i alla fall!

Är fortfarande hemma med sjuk liten tjej och idag kom storan också hem och kände sig dålig...
Misstänkte att det var på g eftersom hon var så trött igår och hade ont i halsen.

Min fina mormor kom och var hos lilla D en stund idag så jag äntligen fick sätta i mitt hår.
Har hållit på med detta sedan en längre tid och tonat och donat för att få rätt nyans! Och äntligen var det perfekt matchning! Så nu har jag långt hår, är jättenöjd men det känns väldigt ovant:)






4 kommentarer:

  1. Vad fin du är & snygga längder :-)
    Hoppas ni piggar på er, tycker alla är lite halvkrassliga nu.
    Det slog mig att jag nog aldrig svarade om ditt inredningsparty. Jag har skrivit upp det i min almanacka men det är mycket den veckan så räkna tyvärr inte med mig. Skulle jag stå där när det närmar sig och tiden räcker till så hör jag av mig och kollar isf om det fortf är ok att komma.
    Kramis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ok!:) kika förbi om du har tid:)
      Och tack!:)
      Kram

      Radera
  2. Fint!!!!!!
    Va kul det måste vara och ovant såklart!
    Jag har alltid viljat ha långt hår, men lyckas inte....
    Vet att jag var nära en gång att sätta dit, men nu kanske du kan övertyga mig om hur det är ;-)
    Krya på er!!!!

    SvaraRadera