fredag 24 augusti 2012

Dagens känsla...zombie.

Är så trött så trött! Känns efter första veckan tillsammans med skolbarnen:)
Man är inte riktigt van än.

Fredag idag och tända ljus, känns verkligen höstligt ute nu...

Var nere en sväng på marknaden och lilla D fick köpa en ballong. Självklar med favoriten Pippi:) så nu sitter vi tillsammans med ballongen och tittar på just Pippi!:)

Lilla stora W var med kompisar själv på stan. Hon hade köpt present till lillasyster som blev överlycklig!:)
- är det verkligen till mig? På riktigt!

Fina barnen! Trots att de är så osams ibland så tycker den om varandra så mycket!

Ha en fin helg, jag hoppas vi fixar klart W:s rum imorgon!:)

Kram

2 kommentarer:

  1. Förstår att du är helt slut, nu när alla barnen kommit tillbaka från sommarlovet. Vilken årskurs har du?
    Jag var me helt slut och somnade kl 20 igårkväll. Är inte van att gå upp tidigt varje dag, nu när Nova går i skolan....hihi!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Jag har en tvåa (26barn) tillsammans med en tjej till så det är fullt ös!:)

    Haha samma för mig, är inte heller van att gå upp riktigt än men det går an sålänge det fortfarade är ganska ljust.

    Ja det är nackdelen med skolbarn...sovmorgonen ryker:/

    Trevlig helg ni med!:)

    SvaraRadera