torsdag 30 augusti 2012

Utöka dygnet med fler timmar...

Ibland önskar jag att man hade fler timmar till förfogande. Man jobbar mest , kommer hem trött, hämta hem trötta barn som ska ha mat och sen försöka få till lite kvalitetstid med dem.

När de har somnat ska man få saker gjorda och lite "egentid". Vips är klockan halv tolv, tolv...alltså alldeles för sent eftersom det börjar om igen klockan kvart i sex:)

Vet att massa har precis samma knåp med att få ihop vardagspusslet men det är lite stressade tycker jag emellanåt...

Får njuta fullt ut vecka 44 när det är dags för nästa lov.


Fick min fina drömfångare på posten häromdagen. Älskar fjädrar så idag fick det bli premiär:)

Godnatt & kram



1 kommentar:

  1. Jag vet, det är stressigt. Jobba heltid, ta hand om hem och hus och dessutom sina barn. Sen ska man hinna med en massa annat oxå.
    Jag njuter av min sista vecka som jag är ledig. Sen börjar mitt allvar.
    Men härligt med fredag idag, önskar dig en mysig och lugn helg! Ses sen! :-) Kram

    SvaraRadera