söndag 5 augusti 2012

...

Idag skulle vi ut och plocka svamp hela familjen. Ut kom vi och hem tomhänta efter ca en kvart. Både W och jag åkte på stick av antingen geting eller bi. Gjorde så jäkla ont...länge också. Har blivit getingstucken förut men minns inte att det gjorde så ont!

Lilla D var besviken eftersom hon sett fram emot svampplockningen hela helgen. Men inte mkt att göra. Vi hade inga telefoner med oss och man vet aldrig med stick och allergi. M är superallergisk och måste till sjukhuset så om det är ärftligt eller inte vet jag ej...nåja skit samma! Sabla insekter! Är ingen skogs och naturmänniska i vanliga fall och detta inspirerade inte mig att bli det mer kan jag säga!;)

Idag var också M:s sista semesterdag så vi grillade lite...är inte lika smidigt utan honom eftersom vi har kolgrill och det är lite svårt tycket jag:/

Bakat lchf snickers och fröknäcke också...oj vad ambitiöst det låter! Hahaha gick snabbt som attan! Fröknäcket var mumma men det andra vet i tusan...en bit är ok men inte mer.

Nehe om man ska försöka sova lite, barnen somnade tidigare idag, är dags att försöka få in lite rutin igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar