måndag 6 augusti 2012

höstfeeling...

Är det bara jag som tycker det känns som höst? Har tänt både ljus och fönsterlampor idag...

Tycker om alla årstider och hösten är vacker med alla sina färger men misstänker att den kommer kännas lång i år eftersom sommarvädret inte varit det bästa.

Surfade runt lite och tittade på höstkläder innan då det redan har kommit in till nätsidorna...såhär kan jag absolut tänka mig att gå klädd. Tycker om de murriga färgerna och visst längtar jag lite lite till hösten då.


Hoppas på sol imorgon!:)


Bilderna har jag lånat från Ginatricot.se och HM.com

1 kommentar:

  1. Hu ja, det blåste in höstlöv på trädgården idag, men jag var snabb och plocka bort dom! hihi!
    Kläderna är jättesnygga, hade jag me kunnat tänka mig att hoppa i :-)
    Fast lite mysigt är det att man kan tända ljus igen... Beroende av det haha!

    SvaraRadera