torsdag 16 augusti 2012

Minnetonkas

Idag har jag varit och hämtat ut mitt efterlängtade paket och i det låg ett par svarta Minnetonkas!:)

Mjuka, sköna och snygga dessutom! Tycker i alla fall jag;)

Oj vad snabbt man kommer in i rutiner igen! Det är fullt ös på jobbet direkt och mkt att förbereda innan skolstart.

Igår var vi med jobbet på föreläsning, Manuel Knight hette mannen som var föreläsare. Vilken underhållare! Bästa jag någonsin hört:) vi skrattade så vi hade ont i magen!:) Tydligen har han varit sommarpratare också. Det måste jag lyssna på!:)

Hur typiskt är det inte att det fina vädret kommer nu med när man har börjat jobba?!:) men skönt ändå att det blir lite värme!

5 kommentarer:

  1. Vad söt du är på bilden och vilka fina skor. Har man dom inne eller ute? Aldrig sett sånna innan. Ser underbara ut.

    Vad kul att höra om Knight. Ska oxå på honom me jobbet. Då får jag se fram emot detta.
    Glöm inte att du har fjärilskortet och burken här. Kom när du har tid! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad gulig du är!=)
      Ja vad fuskigt! Hade gärna gått igen!=) Kanonbra var han och det han sa fick en verkligen att tänka till!

      Jag har inte glömt kortet och burken har bara inte fått tummen ur!;) KOmmer nog förbi i helgen om det funkar för er?!=)

      Ja just det! Skorna...de har jag tänk att ha ute, blir premiär imorgon!!!

      kram

      Radera
  2. Hihi skulle precis fråga som Linda, har man dom inne eller ute men då fick jag svar. Såg dom nämligen på några fashionabla nätbutiker...får man fråga var du beställde dom? Ser underbara ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja klart du får!;) köpte dem på eshoes en nätbutik från Västervik:) det gäller att leta lite för bästa pris då de importeras från USA. Ebay är helt klart billigast...kollade igår och då kunde man köpa ett par höga supersnygga för 700 inklusive frakt. Så ett tips är att kolla där isf!:)
      P.S de var sköna:)

      Radera
  3. P.S. Ang. tvättmaskinen så köpte vi den också beggad, nog det bästa vi gjort :-). Hoppas du springer på ngt fynd.

    SvaraRadera